شيروش موتور شيروش موتور .

شيروش موتور

قيمت انواع كاور بدنه خودرو

كاور بدنه خودرو

قيمت انواع كاور بدنه خودرو

قيمت انواع كاور بدنه خودرو را مي توانيد از همكاران ما در مجموعه شيروش موتور مطلع شويد. كاور بدنه خودرو قيمت متفاوتي دارد بنابراين نمي توان نرخ ثابت و معيني را براي آنها در نظر گرفت. شما مشتريان عزيز مي توانيد در صورت نياز به خريد كاور بدنه خودرو اين محصول را در بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت از مجموعه شيروش موتور خريداري نماييد. 
كاور بدنه خودرو يا كاور محافظتي خودرو يكي از جديد ترين و زيبا ترين پوشش هاي بدنه ماشين مي باشد. كاورها بسته به جنس، نوع و ميزان پوشش دهي داراي طول عمر هاي متفاوتي مي باشند. برخي از كاورها خاصيت آب گريزي دارند و استفاده از آنها بر روي شيشه خودرو باعث مي شود تا ديگر نيازي به برف پاكن نداشته باشيد. كاور بدنه خودرو در طرح ها و رنگ هاي متنوعي توليد مي شوند بنابراين اين امكان را به شما مشتريان عزيز مي دهند تا متناسب با سليقه خود آنها را خريداري نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۸:۳۷ توسط:شيروش موتور موضوع: نظرات (0)

كاربرد كاور بدنه خودرو

كاور بدنه خودرو

كاربرد كاور بدنه خودرو

كاور بدنه خودرو در واقع يك پوشش محافظتي است كه از بدنه خودرو در برابرعوامل محيطي محافظت مي كند. كاور بدنه هاي خودرو با ايجاد طرح هاي زيبا و فانتزي بر روي بدنه اصلي موجب افزايش زيبايي و جذابيت خودرو مي شوند. برخي از اين كاور ها داراي رنگدانه مي باشند و موجب تغيير در رنگ خودرو مي شوند. كاور بدنه خودرو از بدنه اصلي خودرو در برابرعوامل خارجي از جمله مواد اسيدي و مواد خورنده، فضولات پرندگان، خط و خش، آفتاب سوختگي، رطوبت، زنگ زدگي، ضربات سطحي و... محافظت مي كند. برخي از كاور بدنه هاي خودرو خاصيت آبگريزي دارند و مايع بر روي بدنه سر مي خورد و مانع از ايجاد لكه مي شود. با استفاده از اين نوع كاور بدنه ها بر روي شيشه خودرو ديگري نيازي به استفاده از برف پاكن نيست.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۶:۵۶ توسط:شيروش موتور موضوع: نظرات (0)